logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان خبر داد:

دستگیری 15 نفر از متخلفان مالی در زنجان

دستگیری-15-نفر-از-متخلفان-مالی-در-زنجان
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از شناسایی و دستگیری متعدد متخلفان در شهرداری این استان خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته 15 نفر از کارمندان متخلف شهرداری زنجان و افراد مرتبط با آن‌ها دستگیر شدند.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: طی دو سال اخیر، ۱۵ نفر از کارمندان شهرداری و افراد مرتبط با آن‌ها به دلیل ارتکاب تخلفات مالی، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند که این افراد به اتهام اختلاس و سایر جرائم مالی دستگیر شده‌اند.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه پرونده برخی از این متخلفان مختومه شده و حکم آن‌ها صادر شده است، افزود: پیگیری پرونده سایر متهمان نیز در جریان است و به‌زودی حکم قطعی آن‌ها صادر خواهد شد.  

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی، قضائی و حراست شهرداری در برخورد با فساد مالی، بر عزم جدی دولت برای مبارزه با فساد و شفاف‌سازی امور مالی در شهرداری‌ها تأکید کرد.  

در ادامه، خلجی از تلاش برای شناسایی و رفع نقاط ضعف در سیستم‌های مالی شهرداری‌ها خبر داد تا از وقوع چنین تخلفاتی در آینده جلوگیری شود.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شناسایی دقیق گلوگاه‌های فساد، دفتر امور شهری درصدد است تا با اعمال تدابیر پیشگیرانه و اصلاح فرایندها، از تکرار چنین تخلفاتی جلوگیری کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر